שלט כניסה לבית בעיצוב אישי

שלט כניסה לבית בעיצוב אישי

שלט בעיצוב אישי

ישנם כל כך הרבה עיצובים מעניינים ואפילו מרהיבים של שלטי כניסה לבית, אבל אתם ממש לא חייבים לבחור אף אחד מהם. יש לכם גם את האפשרות לעצב לעצמכם שלט בעיצוב אישי, שלט שאתם בוחרים בו את המילים, את גופן האותיות והמספרים, את הגודל שלהם, את הגוון, את המרקם, את העיטורים מסביב ואפילו את חומר הגלם עבור שלט לבית בעיצוב אישי. את הסגנון שלכם עבור שלט לדלת בעיצוב אישי תוכלו להביא לידי ביטוי בעיצוב שלט של ממש, או לחילופין, בעיצוב האותיות בלבד, כשאת תפקיד השלט תיקח על עצמה הדלת עצמה.

שלטים בעיצוב אישי – גרסת האותיות

יש משהו מיוחד במראה של אותיות שמקבלות צורה ונוכחות, אותיות שהופכות מטקסט רשום לפריט גשמי ותלת ממדי, המוצמד ישירות אל דלת הבית. אם מעולם לא ראיתם את זה, אתם לא רוצים להתחיל שום תהליך של שלט כניסה לבית בעיצוב אישי לפני שאתם רואים את זה. את האותיות שלכם תוכלו לבחור על פי טעמכם ועל פי שלל פרמטרים אפשריים – תוכלו לבור את הסט המתאים לכם לפי הגופן (פונט) של האותיות, לפי גודלן, לפי האופי העצי הכפרי או המתכתי/ פולימרי המודרני והיוקרתי שלהן, לפי הגוון המדויק שלהן, לפי המרקם המועדף עליכם ואפילו לפי העיטורים המועדפים עליכם, שילוו אותן מסביב. כשאומרים שלט לדלת כניסה בעיצוב אישי, הכוונה היא כמובן לעיצוב של כל פרמטר שהוא ובדיוק את החופש העיצובי הזה, תוכלו למצוא בקטגוריית האותיות לשילוט דלתות כניסה.

 

לא רק לדלת הכניסה

את פורמט האותיות תוכלו למנף לא רק לטובת שלטים לדלת בעיצוב אישי, אלא לייצור ועיצוב של שלטים לבית בעיצוב אישי והכוונה היא לבית כולו. תוכלו לעצב לעצמכם שלטים לחדר של כל בן משפחה, שלטים לחדר האמבטיה ואפילו ליצור פריטים עיצוביים טקסטואליים אותם תוכלו לתלות על קירות הבית ממש כמו תמונת קיר. תוכלו לבחור מילים מרגשות וחשובות כמו משפחה, בית, אהבה וכדומה ולתלות אותן בתור תמונת קיר ותוכלו גם לבנות משפטים שלמים ואפילו טקסטים שתלייתם על הקיר תהפוך אותם לפריטי העיצוב המעניינים והמרהיבים ביותר בבית. מן הסתם, כל אחת מן האפשרויות הללו עולה כסף וככל שיש יותר טקסט, יש יותר אותיות והמחיר יותר גבוה. אבל דווקא בגלל זה אתם רוצים לבדוק את האפשרות הזאת כבר עכשיו ולגלות מה הן האפשרויות העומדות בפניכם, ואולי תוכלו לעשות הזמנה אחת גדולה של אותיות, כן אותיות, ולעצב איתן את האזורים החשובים ביותר בבית, החל מדלת הכניסה ועד קירות חדר השינה הפנימי.

בחנות העיצובים לבית ולעצב, מילות מעוצבות, תוכלו להזמין מגוון רחב של סוגי שילוט לבית ובכלל זה אותיות בכל תצורה שאתם יכולים לחשוב עליה. מילות מעוצבות תבנה עבורכם את האותיות הנדרשות מתוך שלל העיצובים הקבועים שלנו וזאת באמצעות טכנולוגיות חריטה מתקדמות ומדויקות על פי שלל הפרמטרים המועדפים עליכם. לפרטים נוספים, להתרשמות מכלל הדגמים הזמינים לרשותכם במילות מעוצבות ולביצוע הזמנות של שלט לבית בעיצוב אישי, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-7027206.

מאמרים אחרונים