שלט לדלת הבית

שלט לבית בהזמנה אישית

הכנת שלט לדלת

שלט לדלת הוא לכאורה אמצעי אינפורמטיבי שמיועד לספק אינפורמציה למי שמחפש את ביתנו ולהודיע לו שאותנו הוא יוכל למצוא ממש מעבר לדלת הזאת. אלא שבפועל, שלט לדלת של הבית הוא הרבה מעבר לכך. לשלט כזה יש משמעות עיצובית ורגשית הרבה יותר מהמידע היבש שהוא מספק. יש משהו שנותן הרגשה של בית כאשר אנחנו מגיעים לבית שעל דלתו תלוי שלט יפה, מושקע, חינני ומעוצב, שלט שלא רק מספר לאחרים מי נמצא פה בבית, אלא גם מגדיר את המקום כבית ואם יש סיבה טובה להזמין שלט לדלת הבית כבר עכשיו, מעבר לכל הסיבות האחרות, הרי שזאת הסיבה הזאת.

עשה לך שלט, עשה לך בית

ההחלטה להזמין שלט לדלת הבית נובעת כמעט תמיד מתוך רצון להשלים את התחושה של בית. עבור מרביתנו, הנושא של מתן אינפורמציה לעוברים והשבים על זהות הדיירים בבית הוא ממש לא המניע שעומד מאחורי הכנת שלט לדלת, אלא דווקא התחושה הטובה של בית שמתקבעת בתוכנו ברגע תליית השלט על הדלת. זאת הסיבה שאת הטקס הזה אנחנו עורכים בדרך כלל במסגרת חנוכת הבית. עכשיו רק נשאר לכם להחליט איזה שלט מתאים לכם ופה זה כבר עובר לפסים סובייקטיביים לחלוטין. בבתים רבים אפשר לזהות אופי יותר כפרי ומחובר לטבע, אופי שמעדיף את המראה הפשוט והראשוני. בבתים אחרים נראה העדפה ברורה לסגנון היותר מודרני, מלא ההוד וההדר. שלטים לדלתות, שתפקידם החשוב ביותר הוא לקבע אצלנו את תחושת הבית, חשוב שגם יתאימו בדיוק לסגנון הבית ופה כבר יש מספר אפשרויות.

 

אותיות לדלת הבית בכל הסגנונות

בין שאתם מעדיפים את הסגנון הכפרי והפשוט ובין שאתם מעדיפים את הסגנון המודרני, היוקרתי ומלא ההוד, שלטים לדלת הבית שמבוססים על אותיות חרוטות, יכולים להיות הפתרון המתאים ביותר עבורכם. המדובר בשלטים המורכבים מאוסף האותיות שבונות את המסר (שם המשפחה, מספר הבית ואפילו שמות בני הבית). את האותיות הגשמיות ובעלות הנוכחות העצמאית שלהן, מצמידים ישירות לדלת הבית ויוצרים אפקט עיצובי יוצא דופן שאי אפשר להתעלם ממנו. אם אתם מתחברים יותר לסגנון הכפרי, תוכלו לחרוט אותן מעץ מלא ולהדגיש את הגוון והמרקם העצי הכפרי המסורתי, או לחילופין לצבוע אותן בטכניקה שתעניק להן מראה מודרני יותר בגוני אלומיניום, חום ונגה ועוד.

בחנות העיצובים לבית ולעסק, מילות מעוצבות, תוכלו להזמין סט שלם של אותיות בכל עיצוב שעולה על דעתכם, כשהן מוכנות להצמדה לדלת הבית שלכם בכל סגנון ועיצוב שתבחרו מתוך המבחר הגדול שלנו. יש משהו קסום באותיות גשמיות וחיות שצמודות לדלת הבית שאף שלט לדלת לא יכול להציע, ובמילות מעוצבות תוכלו להזמין לעצמכם בדיוק את הקסם הזה. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-7027206.

מאמרים אחרונים