הכניסה של היום, כבר לא כמו פעם

הכניסה של היום, כבר לא כמו פעם

אם חשבנו שעיצוב הבית מתחיל מהרגע שבו אנו עושים את הצעד הראשון לתוך מפתן ביתנו החביב ומתרשמים מהעיצוב אותו בחרנו לספק לנו את תחושת ה"מה שמה" הידועה... אז זהו שלא, זה מתחיל הרבה לפני פתיחת הדלת הראשית והכניסה לבית.

הכתבה הזאת מיועדת לאוהבי היופי בנינו, למי שבאמת (אבל באמת!!) רוצה להכיר את תחושת ההתעלות הידועה טרם הכניסה לבית. לא מדובר על עיצוב חניה או גינה (גם לשם נגיע (או שלא :-) ), מדובר על האחת והיחידה - הכניסה המרשימה - הדלת!
מי מאיתנו נכנס לדירה?... דירה חדשה, שכורה או קנויה, לא באמת משנה. במבט הראשון והחטוף הזה שאורך בערך כננו שניה הראש קולט בדיוק כמה עבודה תידרש לשינוי עיצוב הבית, וכבר בכניסה לבית- הראש עובד שעות נוספות במחשבה על שלט כניסה יחודי לבית המתאר בדיוק  כמה אתם מיוחדים ושונים מרחוב שלם שמונה כ 5,000 נפשות.
 
דלת הכניסה שלכם, שלעיתים תבזבזו עליה כמה אלפים רק כדי שתתאים למסגרת העין העיצובית שלך ותספק לך את תחושת ההתעלות הידועה, יכולה בהחלט להפוך לדלת מרהיבה על ידי שלט כניסה יוקרתי לבית , לעיתים הוא גם יכול לחסוך את עלות הדלת... כי... בנינו, כל עוד הדלת תקינה וחזקה אין כל צורך לפרק ולהתקין כאשר שלט כניסה לבית יכול לתפוס את תשומת הלב שלך ושל האורחים שלך.
 
אם פעם דלת היתה דלת ותו לא, אז היום - דלת היא ההכנה לפנים הבית, זהו השלב הראשון של עיצוב הבית.
ניתן להביט על דלת כניסה עם שלט כניסה לבית יפה ולדמיין לך את סוג האנשים שגרים בבית הזה, את סגנון העיצוב שהם אוהבים ואפילו כמה ילדים יש להם.. נו טוב... זה כתוב על השלט.. (לפעמים :-)
 
אנחנו מזמינים אותך לבחירת שלט יחודי לדלת, כזה שיקסים לך את הבית שלך עוד לפני שתיכנס אליו !

מאמרים אחרונים