אותיות לקיר

אותיות לקיר

יש בתים שכשנכנסים אליהם מיד אפשר לחוש בהם תחושה של בית, של מקום חם שבעליו דואג לו ומטפח אותו והופך אותו למקום שנעים לחיות בו. את התחושה הזו אפשר ליצור במגוון דרכים, החל ממיניאטורות קטנות בעלות אופי, דרך עציצים ותמונות קיר ומשפחה וכלה בריהוט בעל קו עיצוב אחיד. דרך אחת נוספת שיכולה להיות מרשימה לא פחות ואולי גם יותר, היא אותיות לקיר. אותיות קיר הן למעשה תבליטים פיזיים בעלי נוכחות גשמית, שאותם ניתן להצמיד לקיר ליצירת אלמנט עיצובי, והפעם גם עם המון משמעות.

מה ניתן למשל לעשות עם אותיות לקיר?

העולם של אותיות חרוטות הוא עולם שמבוסס כולו על אותיות האלף בית, בעברית או באנגלית ולמעשה בכל שפה אחרת שתרצו. לרשותכם עומדות כל 22 האותיות בשפה העברית וכמובן 5 האותיות הסופיות, ועכשיו אתם מחליטים מה אתם עושים איתן. תוכלו להזמין למשל אותיות גדולות שמרכיבות את המילה "בית", "משפחה", "אהבה" וכדומה ולתלות אותן על הקיר ממש כמו תמונת קיר. לחילופין, תוכלו לכתוב ממש טקסטים שלמים באמצעות סדרה ארוכה של אותיות חרוטות קטנות – פתגמים שאתם אוהבים, אמירות של בני משפחה שאותן אתם רוצים להנציח ("אבא, תודה שאתה אבא שלי" למשל). תוכלו גם לבנות ממש טקסט ארוך וליצור את פריט העיצוב הבולט, המעניין והמרשים ביותר בבית, הכל באמצעות אותיות.

 

ממה עשויות האותיות?

אותיות קיר, שאותן ניתן להזמין גם בתור אותיות לדלת הכניסה של הבית, ניתן להזמין בעיקר מעץ אך עם צביעה מיוחדת שמעניקה לעץ אופי לבחירתכם, לרבות אופי מתכתי, פולימרי או פשוט עץ כפרי מלא. את האותיות תוכלו להזמין בכל גוון, בכל מרקם, בכל גודל ובכל גופן שתבחרו מתוך מבחר קיים. האותיות מיוצרות באמצעות טכנולוגיית חריטה מתקדמת בלייזר, מה שפותח בפניכם מבחר גדול של אפשרויות מהן תוכלו לבחור את האופציה המתאימה לכם ביותר. אם יש תחום עיצוב שבו לא רק שהשמים הם לא הגבול, אלא שגם קל מאוד לחצות איתו כל גבול בעיצוב הבית, זה בדיוק התחום הזה של אותיות לקיר.

בחנות העיצובים לבית ולעסק, מילות מעוצבות, תוכלו להזמין את כל האותיות שאתם זקוקים להן בכדי להרכיב כל מילה, משפט או טקסט שאתם רוצים להוסיף לקירות הבית שלכם. מילות מעוצבות מיישמת טכנולוגיות חריטה מתקדמות ומעמידה לרשותכם את הצוות האמנותי שיסייע לכם בכל החלטה שתקבלו ליצירת אותיות לדלת או לקיר בבית. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-7027206.

מאמרים אחרונים