מאיזה חומר אתם מייצרים את השלט לדלת?

השלטים לדלתות הכניסה שאנו מייצרים הינם שלט לדלת כניסה עשויים מחומר חזק ואיכותי שנקרא "פרספקס" בעובי 5 מ"מ, פרספקס ידוע גם בשמו "זכוכית אקרילית", זה בעצם חומר חזק ועמיד לאורך זמן, קל משקל וידוע בתכונות שבו לקבל מרקם של צבעים מרהיבים וכמעט ללא הגבלה. לכן אנו ב'מילות מעוצבות' החלטנו לייצר את השלט לדלת הכניסה שלכם מחומר איכותי זה, על מנת שנוכל ליישם עליו את מגוון הצבעים שיש לנו להציע לכם.

ישנם חומרי גלם נוספים שגם איתם ניתן לייצר שלט לדלת, כמו "אלוקובונד" שזה בעצם אלומיניום מרובד בעובי 3 מ"מ. זאת אומרת שהעובי האמיתי של האלומיניום שבפועל קיים שם הוא בערך חצי מ"מ, כל השאר הוא חומר פלסטי שנמצא שם כדי לתת עובי למשטח. היתרון של האלוקובונד הוא הנראות שלו. למי שרוצה שלט לדלת דמוי אלומיניום, האלוקובונד הוא הכתובת. החסרונות הן שהוא מתעקם בקלות והוא מוגבל במניפת הצבעים שלו.

החומר הנוסף שאיתו אפשר לבצע שלט לדלת הוא PVC. בדרך כלל הוא מגיע בעובי יחסית גדול (5-10 מ"מ) הוא קל משקל ואינו שביר. החסרון שלו הוא שקשה מאוד להביא אותו למראה צבוע מבריק או כל גימור יאה לשלט לדלת, ולכן הוא פחות מומלץ.

חומר נוסף הוא "עץ" במגוון הסוגים, אבל כמובן… זה למי שאוהב את המרקם והמראה של עץ שיוצב כשלט לדלת הכניסה של הבית.

בשורה התחתונה ישנן מגוון רחב של אפשרויות וחומרי גלם בהם ניתן לייצר שלט לדלת. אנו במילות מעוצבות לקחנו את הפרספקס וקבענו אותו בפס הייצור לשלטים שלנו בשל מגוון היתרונות שהוא מציע.

פרספקס ידוע כחומר גלם מוביל בתעשייה וממנו מייצרים מוצרים רבים, אך גם בפרספקס עצמו יש רמות ואיכויות, עובי שונה לכל סוג וסוג וצבעים שונים.

את הפרספקס תוכלו למצוא במוצרי תאורה, סטנדים, ריהוט ובעיקר שילוט, אך השמיים הם הגבול. היום כמעט כל דבר ניתן ליצור באמצעות הפרספקס אודות לטכניקה המעולה שקיימת היום, ובפרט מהסיבה שהפרספקס הוא חומר גלם חזק כל כך שניתן לייצר ממנו כמעט הכל!

אולי תרצו לדעת עוד...

אילו צבעים אתם מציעים לשלט לדלת?
ההבדל בין צבע מגורען לצבע רגיל הוא מרקם השכבה שעל גבה יושב בצבע. ישנם מגוון של מרקמים שונים אותם ניתן לצבוע בצבעים שו...
Read More
איך אפשר להתקין את השלט לדלת?
ישנן אפשרויות נוספות להתקנת השלט לדלת או על הקיר, במקרים בהם לא ניתן להשתמש בדבק דו-צדדי המצורף, או שדבק דו-צדדי אינו...
Read More
באיזה עובי אתם מייצרים שלט לדלת?
כאשר אנו בוחרים את השלט לדלת הכניסה שלנו, ישנם מספר תכונות חשובות אותם אנו נרצה לקחת בחשבון. כיוון שהשלט לדלת אינו של...
Read More