כמה זמן תהליך הצביעה של שלט לדלת?

זמן תהליך הצביעה של שלט לדלת כניסה הוא בדרך כלל בין יומיים לשלשה ימים. זאת משום שתהליך הצביעה של שלט לדלת כניסה הוא תהליך של בין 2 ל 3 שכבות צבע, תלוי בצבע אותו בחרתם. למשל, בצבע "אבן לבנה" שבו אנו צריכים לדמות אבן ממש על השלט לדלת, אנו נצבע אותו ב 3 שכבות, ואילו בשחור המגורען יהיו רק 2 שכבות. כך שכל צבע זהו תהליך צביעה שונה לגמרי.
כמו כן, זמן הייבוש בין שכבה לשכבה משתנה בהתאם לתקופה. כך שבימי הקיץ תהליך הייבוש הוא קצר ולעומת זאת בחורף תהליך הייבוש ארוך יותר.

ישנם כמה דרכים לצבוע שלט לדלת. ברוב המקרים כאשר השלט לדלת הכניסה שלכם מיוצר מחומרי גלם שצבועים מראש, שלב התזת הצבע לא יהיה נצרך כמובן (במקרים שהצבע הקיים מספק). לדוגמא שלטים לבית העשויים מאלוקובונד (אלומיניום מרופד בתוכו בחומר אחר לצורך נפח) במקרה כזה הפלטה לשלט הכניסה מגיע מראש בצבעים קבועים, כמו שחור מבריק, שחור מט, כסף מוברש, זהב מוברש, לבן ועוד. דוגמא נוספת, אם חומר הגלם לשלט הכניסה שלכם יהיה עשוי מפרספקס בצבע קבוע מראש, החומר יגיע כבר בצבעים חלקים במגוון דיי גדול.

אפשר גם לצבוע שלט בתנור אם השלט הוא מתכתי, ואפשר גם לצבוע בספריי צבע פשוט כאשר לכל אחת מהדרכים יש את זמן הצביעה שלה.

אנו במילות מעוצבות בחרנו בדרך הצביעה בשכבות על מנת להעניק לשלט לדלת שלכם מראה יוקרתי וייחודי. התהליך הוא מאוד פשוט אך קצת מורכב לביצוע. אך בכמה מילים - כאשר שכבת הצבע הסופית תשב על שכבת מרקם שונה, הצבע יכול להיות הרבה יותר מרשים. לכן לפני שאנו צובעים את השלט לדלת הכניסה שלכם בצבע כלשהוא, אנו דואגים למרוח שכבת מרקם מגורענת או אבנונית לפני כן, כך שלאחר מכן שאנו מורחים את שכבת הצבע שבחרתם, אנו נקבל תוצאה של צבע מרשים וייחודי. המטרה העיקרית בבחירת המרקם היא להתאים את סגנון השלט לאביזרים שמסביב, כמו אריחי קיר בסגנון אבן, דלתות מחוספסות ושערי ברזל מעוצבים.

אולי תרצו לדעת עוד...

למה כדאי לרכוש שלט כניסה מעוצב לבית?
בניית שלט מעוצב באתר "מילות מעוצבות" מתבצעת על ידי מומחים בעיצוב פנים המציגים ללקוחות את מגוון הסגנונות המבוקשים עם כ...
Read More
מהו תהליך היצור של שלט לדלת כניסה?
לאחר חיתוך השלט לדלת, השלט עובר תהליך צביעה בין 2 ל 3 שכבות (תלוי בצבע שבחרתם). לאחר תהליך הצבע שאורך כיומיים עד שלשה...
Read More